Funkciók

Kommo integráció

A Virtuális Alközpont integrációja az Kommo-mel lehetővé teszi a hívások visszahallgatását, bejövő hívás esetén megjeleníti az ügyfélkártyát és felossza a hívásokat az ügyfélszolgálati munkatársak között

Megrendelem

Mire Való?

kommo log

A Virtuális Alközpont és az amoCRM egy szolgáltatásban ötvözi az eredményesebb együttműködést az ügyfelekkel: egy klikkre lehet hívást indítani, bejövő hívás esetén az ügyfél kartotékát megjeleníteni. A munkatárs látja, hogy ki hívta őt, milyen ügylet van még folyamatban. A rendszer automatikusan rögzíti az ügyféligényt és generál lead-eket minden értékesítési csatornában, betáplálva az értékesítési tölcsérbe.

  • icon image

    Növeli az ügyfelelek lojalitását, felkészít a tárgyalásokra

  • icon image

    Csökkenti a hívásidőt

  • icon image

    Teljes hívástörténetet generál, rögzíti az ügyfélhívásokat

  • icon image

    Segít az események kronológiájának visszaidézésében, az ügyfél első hívásától kezdve

  • icon image

    A nem fogadott hívások észlelése

  • icon image

    A bejövő hívások praktikus algoritmusának létrehozása

placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)