Automatikus hívás szolgáltatás bankok számára

Automatizálja call-center-ét, csökkentse költségeit és növelje nyereségét!

Megrendelem
robot at the table

Hatékony időgazdálkodás

Mennyi időt töltenek a call center munkatársai a banki szolgáltatások bemutatásával, a kérelmek megválaszolásával és a hitelt felvevők figyelmeztetésével? Az operátorok minden nap készen állnak, mindig udvariasnak, barátságosnak és felelősségteljesnek kell lenniük, hogy az adatkezelés biztonságos maradjon. Az Automatikus hívás szolgáltatás mindezeket a feladatokat jól el tudja látni.

  • icon image
    Csökkenő call-center költségek

    Az Automatikus hívás szolgáltatás kevesebbe kerül, mint egy call center működtetése.

  • icon image
    Növekvő hatékonyság

    A robot gyorsabban bonyolíthatja a hívásokat, soha nem fog eltérni a forgatókönyvtől, mindig udvarias és barátságos.

Hogyan működik?

Az Automatikus hívás egy olyan szolgáltatás, amely integrálható az Ön CRM-jének virtuális alközpontjába. Egy előre elkészített algoritmus szerint automatikusan hívásokat kezdeményez, és előre elkészített szkriptek segítségével beszél az ügyféllel. Ennek során reagál az ügyfél által kimondott kulcsszavakra, és a szkript által előírtak közül kiválasztja a legmegfelelőbb választ.

Próbálja ki szolgáltatásainkat!
Tárcsázza a +36 21 222 4012 számot és beszéljen Krisztinával, egy képzeletbeli bank intelligens robotjával, aki tájékoztatást ad egy kedvezményes hitelkártyaprogramról és további hitellehetőségekről.

Automatizálja az értékesítési csapat munkáját

  • icon image
    Időt takarít meg

    Egy robot sokkal gyorsabban telefonál, mint egy ember, és egyszerre több száz hívást is képes kezdeményezni.

  • icon image
    Megállapodások megőrzése

    Az ügyfelekkel kialakított megállapodásokról szóló információk automatikusan elmentésre kerülnek a CRM-ben, és az adatok nem vesznek el és nem keverednek össze.

  • icon image
    Személyes megszólítás

    A robot a hívás során automatikusan betölti az adatokat a CRM-ből, így név szerint szólítja az ügyfelet, és meg tudja mondani a tartozás összegét és az igénybe vett banki termékek listáját.

  • icon image
    Szoros nyomon követés

    A rendszerben minden hívásadat tárolásra kerül, beleértve a sikertelen hívások analitikáját , a hívás időtartamát és a hívás rögzítését.

  • icon image
    Gyorsított marketingkutatás

    A robot gyorsan és költséghatékonyan bonyolít le tömeges körbehívásokat az ügyfélkutatás elvégzéséhez.

  • icon image
    A bank hírnevének erősítése

    A robot beállítható a bejövő hívások megválaszolására, így az ügyfeleknek nem kell a vonalban várakozniuk, ezáltal is növelve a bank iránti bizalmat.

Szolgáltatás bekapcsolási igény

man with notebook

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)