Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?
Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?
Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…
Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…
– Kitiltották az internetről? — Aki olyasmire kérdez rá, ami könnyen megtalálható…
Gondoljon a legutóbbi ügyfélszolgálati hívásra – mielőtt egy alkalmazottal beszélt volna, egy…
Közel 30 év telt el az első megfizethető VoIP telefon megjelenése óta,…
Mi az API közérthetően? Az API az „alkalmazásprogramozási felület” angol kifejezésből származó…
Minden ügyfél-interakció nagyszerű lehetőség arra, hogy megismerjük azokat az embereket, akik támogatják…
A McKinsey szerint 2025-re a biztosítási ágazat összes munkafolyamatának egynegyedében robotrendszereket fognak alkalmazni: a…
Az élő csevegés egy online kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások…
A WFM vagy Workforce Management egy humánerőforrás-menedzsment szoftvermegoldás, amelyet a munkaerő hatékonyságának…
Ahogy egy cég néhány alkalmazottat foglalkoztató startupból virágzó, több tucat vagy akár…
A hirdetési erőforrások hatékonyságának nyomon követése lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy…